Noutati

Gala Game of Tribes | evenimentul Marketing-ului à la Cluj, la a doua ediție

Gala Game of Tribes a premiat cele mai apreciate campanii de promovare, branduri, evenimente sau oameni clujeni Ieri, 13 octombrie 2016, a avut loc Gala Game of Tribes, eveniment în cadrul căruia au fost premiate cele mai apreciate campanii de marketing, evenimente, branduri clujene și oameni care ”respiră” Clujul. Publicul a fost cel care a nominalizat campaniile sau brandurile preferate, încadrându-le în cele șase categorii: campanii out of the box, evenimentul anului, campanii de responsabilitate socială, cel mai bine promovat loc/obiectiv turistic, brand à la Cluj sau Omul "Cluj". Câștigătorii au fost desemnați în urma votului publicului larg exprimat online și al votului exprimat de un juriu de specialitate. (more…)

Clujene, te vrem la Gala Game of Tribes!

Game of Tribes a venit toamna aceasta cu un eveniment menit să premieze campaniile de marketing, evenimentele și brandurile clujene. Ți-ai nominalizat favoriții, i-ai votat, iar acum te invităm să îi susții la Gala Game of Tribes, care va avea loc în data de 13 octombrie 2016 la Casino Cluj-Napoca, începând cu ora 19:00. Cu ocazia organizării acestui eveniment de către IAA Young Professionals, clujenii au dat dovadă de implicare și devotament față de Cluj-Napoca, fie că orașul e doar o adresă din buletin, fie e în sufletul lor. De aceea, Game of Tribes dorește să îi aducă în fața publicului de la Gala de Decernare a Premiilor din data de 13 octombrie 2016 pe toți cei care ”vorbesc” despre Cluj prin proiectele pe care le realizează. Mai mult decât atât, clujenii vor putea fi răsplătiți cu premii în cadrul secțiunii "ClujeanDeVotat". (more…)

Acolo unde se întâlnesc marketingul, muzica şi scrisul

julie-pardau Dragi marketeri şi iubitori de idei originale, Cum toate se leagă exact cum trebuie şi la momentul potrivit, a venit timpul să vă prezint momentul muzical live al serii Game of Tribes 2016. Sunt Julie Pardău şi sunt onorată că anul acesta voi susţine un moment artistic muzical la evenimentul de marketing al toamnei. Întâmplarea face (sau nu e doar o întâmplare) să fiu alături de voi atât în calitate de muzician cât şi de copywriter; două pasiuni, două vocaţii care se unesc prin nevoia comună continuă pentru armonie şi balans. (more…)

Votează campania preferată din cadrul Galei Game of Tribes

Ai nominalizat campania, brandul sau evenimentul preferat la Game of Tribes? Acum este momentul să votezi favoritii pentru a-i trimite mai aproape de primii. În perioada 23 septembrie - 8 octombrie 2016 ai ocazia să duci la îndeplinire misiunea propusă. Votează-ți favoriții de la cele 6 categorii din concurs pe site-ul www.got.marketing-tribe.ro, iar Game of Tribes o va aduce în atenția publicului pe data de 13 octombrie 2016, când va avea loc Gala de decernare a premiilor la Casino, Cluj-Napoca. Pentru ca întregul proces să fie conform standardelor, campaniile vor trece și în atenția unui juriu specializat. (more…)

Game of Tribes revine toamna aceasta în Cluj-Napoca. Fii tu cel care alegi ce campanie sau brand merită să fie premiat!

Game of Tribes se reîntoarce cu o nouă ediție în care tu ești juriul. Evenimentul își propune să premieze cele mai apreciate campanii de promovare și branduri clujene. În perioada 9-22 septembrie 2016 ai ocazia să nominalizezi cele mai faine campanii, branduri sau evenimente à la Cluj. Scopul acestui proiect este de a aduce în față cele mai bune campanii locale din Cluj, precum și echipele din spatele lor. În perioada 23 septembrie - 8 octombrie 2016 publicul are posibilitatea de a-și exprima online votul pe site-ul evenimentului: www.got.marketing-tribe.ro, urmând ca în 13 octombrie 2016 să fie premiate campaniile în cadrul galei de decernare a premiilor, ce va avea loc la Casino Cluj-Napoca. Dacă ai o campanie preferată ce s-a desfășurat în Cluj în ultimul an, mai exact în perioada iulie 2015 - august 2016, ai ocazia să ajungă a fi premiată. Pentru a nominaliza campaniile, accesează site-ul www.got.marketing-tribe.ro și completează formularul atașat. Vei primi un mesaj de confirmare, iar tot ce trebuie să mai faci este să urmărești pagina evenimentului pentru a vota. poster IAA Young Professionals reunește tineri profesioniști atrași de pasiunea comună pentru marketing și comunicare. IAA YP desfășoară în Cluj proiecte pentru tinerii specialiști în comunicare și pentru toți cei care simt și înțeleg valoarea marketingului. Viziunea organizației are în spate patru cuvinte cheie: Promovare – Motivare – Dezvoltare – Relaționare. În 2015 Game of Tribes a spart gheața cu peste 35 de campanii pe care le-a premiat și le-a făcut publice. Asigură-te că anul acesta istoria se repetă. Dana Gherasim, Project Leader Game of Tribes Email: dana.gherasim88@gmail.com Tel: 0742672422

Gala Game of Tribes – O editie de succes pentru primul eveniment de premiere a celor mai bune campanii de marketing clujene

Comunicat de presa, 8 iulie 2015  IAA Young Professionals Cluj a organizat gala de premiere Game of Tribes, primul eveniment de acest gen dedicat comunitatii de business si marketing clujene. La gala din 30 iunie s-au impartasit povesti nespuse de marketing alaturi de invitati. S-au prezentat cele 35 de campanii inscrise in competitia Game of Tribes si fapte interesante din spatele realizarii lor. S-au premiat cele 14 campanii castigatoare, impreuna cu echipele de marketing responsabile.   30 iunie, Auditorium Maximum UBB, Cluj-Napoca. Asociatia tinerilor profesionisti in marketing si comunicare, IAA YP Cluj a organizat marti, 30 iunie 2015 prima editie a Galei Game of Tribes cu scopul de a pune in valoare comunitatea MarCom locala si de a facilita conexiuni intre specialistii in marketing, comunicare si mediul de business. Peste 300 de participanti ne-au onorat cu prezenta. Printre ei: sustinatori ai concurentilor inscrisi in competitia Game of Tribes, pasionati de marketing si comunicare, sustinatori ai proiectelor si realizarilor Clujului. La Gala Game of Tribes: - s-au impartasit povesti nespuse de marketing in cadrul unui show epic realizat de moderatorii nostri: Bogdan Bob Radulescu si Tibi Codorean; - s-au impartasit povesti nespuse din spatele realizarii acestui proiect de catre echipa IAA YP Cluj ; - s-au prezentat campaniile concurente si au fost premiate cele 14 castigatoare, impreuna cu triburile de marketing din spatele lor. Publicul a ascultat cu interes povestea nespusa a acestora, o data cu inmanarea trofeelor si diplomelor; - publicul a fost provocat sa-si desemneze proprii castigatori prin votul live de la gala; - participantii s-au bucurat de surprizele pregatite de partenerii tribului IAA YP, inclusiv de premiile oferite. -

Game Of Tribes – prima editie de succes

Concursul Game Of Tribes a fost un succes prin simplu fapt al realizarii lui. 35 de campanii s-au intrecut pentru 14 premii, in prima competitie de premiere a eficientei si creativitatii clujene. Toti cei care am participat la Gala Game Of Tribes am avut parte de un stand-up comedy continuu oferit de prezentatorii evenimentului. Acest show ne-a facut sa ne simtim ca un grup de prieteni dintr-un mic cartier, care ne stim pe nume si vorbim pe sleau. Scopul evenimentului de a uni tribul si a ne face sa ne simtim o comunitate, a fost implinit. Din pacate, agentii mai vechi in piata nu au inscris campanii in concurs, iar alte organizatii si companii care au avut proiecte de marketing frumoase poate n-au oferit suficient interes proiectului. Acest lucru face un defavor tuturor. Daca dorim sa avem profesionisti creativi, campanii remarcate, clienti educaţi, bugete mai mari de marketing trebuie sa aratam cu totii ce proiecte creative si de impact realizam. In aceasta competitie nu a fost vorba despre premii si orgolii, ci despre puterea exemplului, despre colaborare, prietenie si colegialitate. Daca vrei sa vezi campaniile participante in concursul Game Of Tribes, urmareste prezentarea de mai jos. In final, doresc sa felicit colegii si colegele mele din IAA YP Cluj care au organizat acest proiect. Un bravo transmit juratiilor si Bancii Transilvania pentru suportul acordat, cat şi celorlalti parteneri care au fost alaturi primei editii din Game Of Tribes. Calin Biris Presedinte, IAA YP Cluj.

Gala Game of Tribes – Premierea celor mai bune campanii de marketing clujene

Comunicat de presa, 19 iunie 2015.  IAA Young Professionals Cluj anunta gala de premiere a competitiei Game of Tribes, primul eveniment de acest gen dedicat comunitatii de business si marketing clujene. 36 de concurenti s-au inscris in concursul celor mai bune campanii de promovare clujene si asteaptă rezultatele jurizarii. Sustinatorii lor, pasionatii de marketing si comunicare, precum si toti cei care sprijina ideea ca realizarile Clujului merita premiate sunt asteptati la eveniment.   Gala are loc in 30 iunie, incepand cu ora 17.00, la Auditorium Maximum UBB, Cluj-Napoca.   La gala de premiere se vor impartasi povesti de marketing nespuse pana acum si povesti din spatele campaniilor de succes, alaturi de:

  • Bogdan Bob Radulescu, entertainer TV Epic Show, actor, trainer si moderator al galei;
  • Tibi Codorean, entertainer TV Epic Show, actor si moderator al galei;
  • Castigatorii competitiei Game of Tribes;
  • Echipa IAA YP Cluj;
Momentele principale ale galei vor fi:
  • Premierea campaniilor castigatoare si echipelor de marketing din spatele acestora - desemnate in urma evaluarii realizate de juriul Game of Tribes;
  • Desemnarea castigatorilor publicului, prin votul live la eveniment;
  • Momente surpriza pregatite de sponsori si parteneri si de momentele muzicale oferite de trupa Royal Avenue.
Evenimentul se adreseaza tuturor entuziastilor in marketing si comunicare si celor ce cred ca realizarile Clujului merita premiate. Participarea e gratuita si se face exclusiv pe baza de inscriere, in limita locurilor disponibile, prin completarea formularului de la adresa www.GoT.marketing-tribe.ro/rezerva

Competitia Game of Tribes. Noutati din luna mai si povestea din spatele proiectului

Concursul celor mai bune campanii de promovare clujene e in plina desfasurare, iar prima runda de jurizare a luat final in 27 mai. Concurentii pot profita de ultima saptamana de inscrieri pe bit.ly/GoT-inscrieri si pot astfel intra automat in runda finala de jurizare, din 10-12 iunie. GAME OF THRONES FACEBOOK COVER-membrii juriu Peste 30 de campanii inscrise de agentii, firme, freelanceri, organizatori de evenimente, ONG-uri, asociatii si institutii isi reprezinta tribul de marketing in competitia Game of Tribes.   Ne mandrim cu concurentii nostri si le uram success in jocul triburilor! Le multumim ca ne-au dat feedback pozitiv si s-au inscris in concurs: Primaria Cluj-Napoca, cu campania de promovare a proiectului european We Love Eating Transylvania College, cu campania "Cu ce te ajuta scoala sa iti transformi visul in realitate" D’Avantage Consult, cu campaniile Clujana Dental selfie | The 6-th Romanian IAN DONALD si al XVI -lea Congres National de Obstetrica si Ginecologie Colorama Roxer Group cu campania "Super Colorama studenteasca" de promovare a agentiei 2 Creative Group, cu campaniile de branding zonal Floresti | Izvorul Crisului, Poarta Ardealului

Termen final de inscrieri in competitia Game of Tribes: 11 mai 2015

Comunicat de presa, 28 aprilie 2015. Ultimele zile de inscrieri in Game of Tribes, competitia celor mai bune campanii de promovare clujene   IAA Young Professionals Cluj a dat start in martie concursului celor mai bune campanii de promovare clujene din ultimii 2 ani. In baza feedback-ului pozitiv primit, se anunta prelungirea termenului initial comunicat pentru inscrieri, pana in 11 mai. Concurentii interesati au astfel la dispozitie inca 13 zile, pentru finalizarea aplicatiilor. Detalii si inscrieri la www.GoT.marketing-tribe.ro.   11 mai 2015: termen de inscriere a campaniilor clujene in concurs Asociatia tinerilor profesionisti in marketing si comunicare, IAA YP Cluj, a dat start in martie unei initiative unice in industria MarCom clujeana, prin care si-a propus sa aduca fata in fata cele mai bune campanii de promovare locale si echipele de marketing din spatele acestora. Scopul proiectului - crearea unui mediu concurential transparent in advertising-ul local.   Jocul triburilor, un concurs de amploare. 15 premii pentru cele mai bune campanii de promovare isi asteapta castigatorii. Acestea sunt grupate in 5 sectiuni de concurs: - sectiunea agentii, cu campanii de promovare integrate, PR & neconventionale, online, CSR, de branding si rebranding, de promovare a agentiei, pentru un website sau blog - sectiunea firme, cu campanii de tip employer branding sau comunicare interna - sectiunea ONG-uri, asociatii si institutii, cu campanii de promovare ale organizatiei, ale unui proiect sau eveniment realizat - sectiunea organizatori de evenimente, cu campanii de promovare al unui festival de entertainment, festival cultural & arts, al unu

©2015 Game of Tribes, Cluj-Napoca