Votul juriului reprezintă 50% din ponderea finală.

- Ediția aceasta schimbăm regulile. Elementul inedit este că atât publicul țintă al acestor campanii, cât și un juriu format din specialiști din diverse arii ale marketingului, publicității și PR-ului vor da verdictul anul acesta, în proporție de 50%/50%.

- Juriul a analizat urmatoarele 3 criterii: awareness, concept creativ si audienta clar definita, acordand punctaje de la 1 la 5 pentru fiecare criteriu.

Vă prezentăm mai jos membrii juriului:



aliz

Aliz Kosza

Cu o carieră profesională de peste 36 de ani, Aliz Kosza (www.alizkosza.ro ) este una dintre cele mai experimentate femei de business din România care a condus timp de 25 de ani companii de top precum Orkla Foods Romania, MOL Romania sau Fabryo Corporation, contribuind la modelarea și inovarea altor companii din 16 industrii diferite;
Din 2012 este business mentor și strateg, transferând experiențe și principii de business antreprenorilor și managerilor care doresc să își reinventeze afacerea prin: leadership, transformare organizațională, abordare pragmatică și eficiență a afacerii, bazată pe definirea și implementarea corectă a strategiilor integrate și construirea de modele de business sustenabile pe termen lung;
Aliz este creatoarea brandului Conferințele Sufletul în Business, ajuns acum în al treilea an de existență.
andrei

Andrei Aroneț

Andrei Aroneț este un specialist în comunicare cu 10 ani de experiență în relații publice, timp în care a oferit o voce oamenilor și companiilor din cele mai diverse sectoare, de la industrie și tehnologie la cultură. Ca voluntar, este președintele asociației non-profit Habitat pentru Umanitate, care construiește sau renovează case simple pentru familii cu venituri mici, aflate în dificultate.
14593751_10154132565832739_2023846868_n

Călin Coman

Calin Coman este unul din pionierii creativitatii in publicitate, in zona de vest a tarii. Absolvent a universitatii Babes- Bolyai Cluj Napoca, s-a specializat in marketing, a urmat cursurile unei facultati de comunicare si publicitate din Bucuresti dar experienta si-a castigat-o la una din marile agentii de publicitate din Romania, si din 2002 la propria agentie, Handsome.
Handsome este o agentie independenta, cu 10 oameni si proiecte importante de branding, digital, ATL si BTL.
In cei aproape 15 ani, a dezvoltat brand-uri locale si nationale, munca agentiei ajungand si fiind apreciata si in alte tari din Europa si chiar peste ocean, in publicatii ca si New York Times sau AOL.
Este specializat in concept, consultanta de marketing, branding si comunicare eficienta folosind o abordare proprie, bazata pe un mix de creativitate si stiinta comunicarii. Este deseori cunoscut si apreciat pentru ideile noi si abordarile sale neconventionale in domeniul comunicarii.
In ultimii doi ani, a dezvoltat o noua companie, o casa de productie reclame video si filme, Handsome Wolf, unde pune in aplicare cunostintele si expertiza dobandita in scenariu si regie.
Zi de zi?
Job, intalniri cu oameni, consultanta, inspiratie din vibratia strazii si din natura, idei noi si incercarea de a face raportul "a da / a primi" sa fie unul cat mai mare.
Crede ca "a da" este mult mai important decat " a lua" si succesul este legat de marimea acestui raport.
Este un tip care experimenteaza noi orizonturi in comunicare si publicitate si citatul sau preferat este "Imposibilul nu este un fapt, este doar o opinie”.
chinezu

Cristian China-Birta

Cristian China-Birta este blogger pe cristianchinabirta.ro şi antreprenor online. De formaţie jurnalist, a trecut apoi de partea cealaltă a „baricadei” şi a lucrat în administraţie publică locală şi centrală, după care a devenit consultant în comunicare.
In 2007 a descoperit bloggingul şi a decis să meargă pe calea aceasta. Scrie pe blogul său personal cristianchinabirta.ro pentru despre social media, blogging şi antreprenoriat.
În 2011 a lansat si Blogal Initiative, o agenţie prin care desfăşoară campanii pentru bloggeri într-o modalitate inedită, care s-ar caracteriza prin „democratizarea” ofertei companiilor către bloggeri. Aproape 200.000 de Euro au fost trimiși către bloggeri prin intermediul acestei platfome.
Din 2013 este implicat în Kooperativa 2.0, care inseamna proiecte de nisa precumsportlocal.ro, blogdebere.ro, blogdefotografie.ro, blogdetehnologie.ro, blogdecafea.ro,blogdecinema.ro, taximetre.ro, toate reunite sub umbrela de brand Kooperativa 2.0, companie pe care o detine alaturi de Vlad Dulea.
A organizat în cei 8 ani de activitate peste 300 de campanii cu si pentru bloggeri. In acelasi timp, a participat ca blogger la peste 200 de campanii.
A tinut peste 50 de cursuri de social media la solicitarea companiilor si agentiilor, fiind speaker la mai mult de 100 de evenimente in care subiectul principal a fost social media si comunicarea.
A publicat peste 12.500 de postari si articole pe blogul lui si pe blogurile afiliate din reteaua Kooperativa 2.0.
Processed with Rookie Cam

Doina Ionescu

Doina Ionescu este Group Account Director - McCann Erickson Bucuresti. Lucreaza in publicitate de 15 ani. A coordonat campaniile de comunicare a peste 10 branduri mari, din categorii variate.
In ultimii 10 ani activitatea ei s-a concentrat in domeniul telecomunicatiilor, conducand in prezent echipa de client service care coordoneaza comunicarea integrata pentru brandul Vodafone in Romania.
ioan-hosu

Prof. Univ. Dr. Habil. Ioan Hosu

Prof. Univ. Dr. Habil. Ioan Hosu a devenit director de departament în martie 2012. Este doctor în sociologie și beneficiar al unei burse post-doctorale în domeniul comunicării științei.
Traseul său didactic și cel de cercetare se concentrează pe următoarele domenii de interes: Rolul comunicării în contexte grupale, organizaționale și comunitare; Rolul și locul comunicării în procesele de schimbare/dezvoltare, în procesele de mobilizarea resurselor în acțiuni colective (accent pe organizații și comunități); Comunicare și comunitate, comunicare și societate.
mihaela-rus

Mihaela Rus

Mihaela Rus este unul dintre cei mai cunoscuți antreprenori din Cluj. A fondat la începutul anilor '90 prima agenție de publicitate din Transilvania, Vitrina Advertising. În timp, Vitrina a ajuns una dintre cele mai importante agenții din țară, iar din 2013 firma Mihaelei Rus este membru în AMIN (Advertising and Marketing International Network) Mihaela Rus este președintele Asociației Femeilor de Afaceri din Cluj (AFA) și activează în foarte multe proiecte care ajută la dezvoltarea Clujului și nu numai.
unnamed

Mugur Pătrașcu

Mugur Patrascu este Managing Partner al agentiei Screen Native si profesor asociat al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Are 16 ani de experienta in domeniul comunicarii, dintre care 13 ani in digital.
Dupa cativa ani petrecuti in televiziune, Mugur si-a inceput cariera in publicitate la D’Arcy. Au urmat Leo Burnett si Grey. In 2006 lanseaza agentia digitala iLeo, una dintre primele agentii de comunicare digitale de pe piata.
De-a lungul anilor, Mugur a deschis si crescut, impreuna cu alti asociati si alte businessuri in domeniul digital: portalul Orasul Meu, agentia de comunicare pe medii mobile Breeze Mobile sau proiectul 4inmasina.
Această pagină este în curs de actualizare.