Gala Game of Tribes – Premierea celor mai bune campanii de marketing clujene

Gala Game of Tribes – Premierea celor mai bune campanii de marketing clujene

Comunicat de presa, 19 iunie 2015. 

IAA Young Professionals Cluj anunta gala de premiere a competitiei Game of Tribes, primul eveniment de acest gen dedicat comunitatii de business si marketing clujene.

36 de concurenti s-au inscris in concursul celor mai bune campanii de promovare clujene si asteaptă rezultatele jurizarii. Sustinatorii lor, pasionatii de marketing si comunicare, precum si toti cei care sprijina ideea ca realizarile Clujului merita premiate sunt asteptati la eveniment.

 

Gala are loc in 30 iunie, incepand cu ora 17.00, la Auditorium Maximum UBB, Cluj-Napoca.

 

La gala de premiere se vor impartasi povesti de marketing nespuse pana acum si povesti din spatele campaniilor de succes, alaturi de:

  • Bogdan Bob Radulescu, entertainer TV Epic Show, actor, trainer si moderator al galei;
  • Tibi Codorean, entertainer TV Epic Show, actor si moderator al galei;
  • Castigatorii competitiei Game of Tribes;
  • Echipa IAA YP Cluj;

Momentele principale ale galei vor fi:

  • Premierea campaniilor castigatoare si echipelor de marketing din spatele acestora – desemnate in urma evaluarii realizate de juriul Game of Tribes;
  • Desemnarea castigatorilor publicului, prin votul live la eveniment;
  • Momente surpriza pregatite de sponsori si parteneri si de momentele muzicale oferite de trupa Royal Avenue.

Evenimentul se adreseaza tuturor entuziastilor in marketing si comunicare si celor ce cred ca realizarile Clujului merita premiate.

Participarea e gratuita si se face exclusiv pe baza de inscriere, in limita locurilor disponibile, prin completarea formularului de la adresa www.GoT.marketing-tribe.ro/rezerva-ti-loc-la-gala/.

AFIS GOT A2 final


Despre Game Of Tribes

Triburi unite in competitie. Pornind de la conceptul Marketing Tribe si de la ideea unei comunitati locale de marketing unite, Game of Tribes merge mai departe, provocand triburile sa isi impartaseasca realizarile.

Asociatia tinerilor profesionisti in marketing si comunicare, IAA YP Cluj, a dat start unei initiative unice pe piata de marketing locala, primul concurs al celor bune campanii de promovare clujene realizate in ultimii 2 ani. Concurentii inscrisi au acceptat provocarea de a impartasi cu publicul cele mai bune campanii de promovare realizate si echipele din spatele acestora. Scopul proiectului – de a pune in valoare comunitatea MarCom locala si de a facilita conexiuni intre specialisti si mediul de business.

35 de campanii inscrise in jocul triburilor. Campaniile de promovare inscrise de agentii, firme, freelanceri, organizatori de evenimente, ONG-uri, asociatii si institutii isi reprezinta cu succes tribul de marketing in competitia Game of Tribes.

Dintre acestea amintim: campania proiectului european We Love Eating – Primaria Cluj-Napoca | campania “Cu ce te ajuta scoala sa iti transformi visul in realitate” – Transylvania College | campania Startup Weekend Cluj | campania Meet Magento Romania – MindMagnet | campania TeCOMM – Libero Events | campania Denso Automotive @Profi Autoshow Polonia – Loopaa MarCom | campania Electric Castle – Boiler Events | campania Mioritmic – Club Midi | campania TiMAF – Dettra | campania Photo Romania Festival – Asociatia Fapte | campania Scena Verde Reciclam pentru cultura – Filarmonia | campania Swimathon Cluj – Fundatia Comunitara Cluj | campania Cluj Build 2014 – Habitat for Humanity Cluj | campania Beards in Schools – Beard Brothers| campania Cartile pe fata.

Puteti face cunostinta cu toate la bit.ly/GoT-noutati-mai-1.

Campaniile inscrise au fost jurizate de o comisie formata din specialisti MarCom de renume: Cristian China Birta, Managing Partner Kooperativa.ro, blogger Chinezu.eu; Dan Petre, Managing Partener D&D Research; Hortensia Nastase, Vice President Lowe Grup; Lorand Balint, Managing Director Leo Burnett; Teodora Migdalovici, ambasador Cannes Lions Romania.

 


Despre Cluj IAA YP

International Advertising Association Young Professionals reprezinta un program international care reuneste tineri profesionisti sub 35 de ani din domeniul marketingului si comunicarii. In intreaga lume exista peste 1000 de membri IAA YP. IAA YP Cluj s-a infiintat in 2009 si este singura filiala a IAA YP Romania, din afara Bucurestiului. Asociatia reuneste tineri profesionisti din MarCom-ul clujean.

Printre proiectele asociatiei se numara Marketing Tribe, Civic Vox, Marketing dupa perdea, Client Centric Conference, ARTvertising, MarketIMM, Serile IAA YP, precum si o serie de proiecte de colaborare cu ONG-uri si institutii, implicare in Publifest – festivalul de publicitate anual al FSPAC.

Gala Game of Tribes este organizata cu sprijinul partenerilor de mai jos.

Parteneri principali: Universitatea Babes-Bolyai, Banca Transilvania si Mediapost Hit Mail | 0749-010170.
Sponsori: MediaNoua, MindMagnet, Chris Nemes Photography, Triba film – exploring people, Unishowroom – magazin de idei si produse unice, PMA Invest, Loopaa, Papiox
Parteneri de eveniment: LevelUp Vision, Royal Avenue, Add Color, SamMills Distribution, Jolidon Romania, Play Photobooth, Florăriile Magnolia, My Delicious
Parteneri Media: Cluj Life, Digi24 Cluj-Napoca, Look TV, Radio Napoca FM, TVR Cluj
Parteneri de imagine: ASM Cluj, bizz.club, Business Ladies Club, Cluj Hub, Capitolina City Chic Hotel, Hotel Central, Hotel Capitol***, JCI Cluj, I Love Cluj, Cluj City App, European Youth Capital Cluj 2015.

 


Pentru mai multe informatii:

Roxana Marita – PR Responsible, Game of Tribes

Email: roxi.marita@gmail.com

Tel. 0724 683.716

Ioana Cicala – Project Manager, Game of Tribes

Email: ioana.cicala@gmail.com

Tel. 0744 420.361

 

LEAVE A COMMENT:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Categories

©2015 Game of Tribes, Cluj-Napoca