Gala Game of Tribes – O editie de succes pentru primul eveniment de premiere a celor mai bune campanii de marketing clujene

Gala Game of Tribes – O editie de succes pentru primul eveniment de premiere a celor mai bune campanii de marketing clujene

Comunicat de presa, 8 iulie 2015

 IAA Young Professionals Cluj a organizat gala de premiere Game of Tribes, primul eveniment de acest gen dedicat comunitatii de business si marketing clujene. La gala din 30 iunie s-au impartasit povesti nespuse de marketing alaturi de invitati. S-au prezentat cele 35 de campanii inscrise in competitia Game of Tribes si fapte interesante din spatele realizarii lor. S-au premiat cele 14 campanii castigatoare, impreuna cu echipele de marketing responsabile.

 

30 iunie, Auditorium Maximum UBB, Cluj-Napoca.

Asociatia tinerilor profesionisti in marketing si comunicare, IAA YP Cluj a organizat marti, 30 iunie 2015 prima editie a Galei Game of Tribes cu scopul de a pune in valoare comunitatea MarCom locala si de a facilita conexiuni intre specialistii in marketing, comunicare si mediul de business.
Peste 300 de participanti ne-au onorat cu prezenta. Printre ei: sustinatori ai concurentilor inscrisi in competitia Game of Tribes, pasionati de marketing si comunicare, sustinatori ai proiectelor si realizarilor Clujului.

La Gala Game of Tribes:
– s-au impartasit povesti nespuse de marketing in cadrul unui show epic realizat de moderatorii nostri: Bogdan Bob Radulescu si Tibi Codorean;
– s-au impartasit povesti nespuse din spatele realizarii acestui proiect de catre echipa IAA YP Cluj ;
- s-au prezentat campaniile concurente si au fost premiate cele 14 castigatoare, impreuna cu triburile de marketing din spatele lor. Publicul a ascultat cu interes povestea nespusa a acestora, o data cu inmanarea trofeelor si diplomelor;
– publicul a fost provocat sa-si desemneze proprii castigatori prin votul live de la gala;
– participantii s-au bucurat de surprizele pregatite de partenerii tribului IAA YP, inclusiv de premiile oferite.
– publicul s-a bucurat de spectacolul muzical de inchidere a galei, oferit de trupa Royal Avenue.

IMG_2754
Cei 35 de concurenţi inscrisi sunt cu totii castigatori, pentru ca au acceptat provocarea de a impartasi public campaniile de succes realizate, de a dezvalui povesti nespuse din spatele acestora si de a pune in lumina reflectoarelor echipele responsabile. Impreuna au unit tribul de marketing al Clujului prin puterea exemplului, prin colaborare si colegialitate.

Lista premiantilor este:

  • Sectiunea Agentii, campanii online | D’Avantage Consult – Campania ClujANA Dental selfie
  • Sectiunea Agentii, campanii PR & neconventionale | Loopaa MarCom – Campania Denso Automotive Profi Autoshow Polonia
  • Sectiunea Agentii, campanii de promovare a agentiei | Loopaa MarCom – Campania de lansare a catalogului MarComics
  • Sectiunea Companii, campanii de comunicare | Tigari electronice Vips e-Lichide – Campania VIPS, the vaping experience
  • Sectiunea ONG-uri si asociatii, campanii pentru evenimente | Asociatia Filarmonia – Campania Scena Verde – Reciclam pentru cultura
  • Sectiunea ONG-uri si asociatii, campanii pentru proiecte | Fundatia Parinti din Romania – Campania Peditel 1791 Urgenţe si sfat medical pedriatic non-stop
  • Sectiunea Institutii, campanii de comunicare | Transylvania College – Campania Cu ce te ajuta scoala sa iti transformi visul in realitate
  • Sectiunea Organizatori evenimente, campanii de promovare al unui festival, spectacol, concert | Boiler Events – Campania Electric Castle Festival – Bigger / stronger / better 2014
  • Sectiunea Organizatori evenimente, campanii de promovare al unui eveniment de business | Libero Events – Campania TeCOMM si Markday
  • Sectiunea Campanii de branding al Clujului, campanii de branding local | Loopaa MarCom – Campania Brandurile tale de suflet din orasul tau de suflet, Cluj-Napoca
  • Premiu de apreciere IAA YP Cluj | Primaria Cluj-Napoca – Campania We Love Eating.
  • Votul live al publicului , locul 1 | Beard Brothers – Campania Catch a smile day
  • Votul live al publicului, locul 2 | Fundatia Parinti din Romania - Campania Peditel 1791 Urgente si sfat medical pedriatic non-stop
  • Votul live al publicului, locul 3 | Loopaa MarCom – Campania de lansare a catalogului MarComics.

 

Poze de la eveniment – sunt disponibile la bit.ly/Poze-Gala-GameOfTribes. Detalii pe www.GoT.marketing-tribe.ro .
Informatii despre procesul de jurizare, precum si lista de concurenti si punctajele obtinute de fiecare – sunt disponibile in raportul competitiei Game of Tribes de mai jos.

Game of Tribes a reprezentat o initiativa unica pe piata de marketing locala, primul concurs al celor bune campanii de promovare clujene realizate in ultimii 2 ani. Campaniile inscrise au fost jurizate de o comisie formată din specialisti MarCom de renume: Cristian China Birta, Managing Partner Kooperativa.ro, blogger Chinezu.eu; Dan Petre, Managing Partener D&D Research; Hortensia Nastase, Vice President Lowe Grup; Lorand Balint, Managing Director Leo Burnett; Teodora Migdalovici, ambasador Cannes Lions Romania.

Despre Cluj IAA YP

International Advertising Association Young Professionals reprezinta un program international care reuneste tineri profesionisti sub 35 de ani din domeniul marketingului si comunicarii. In intreaga lume exista peste 1000 de membri IAA YP. IAA YP Cluj s-a infiintat in 2009 si este singura filiala a IAA YP Romania, din afara Bucurestiului. Asociatia reuneste tineri profesionisti din MarCom-ul clujean.

Printre proiectele asociatiei se numara Marketing Tribe, Civic Vox, Marketing dupa perdea, Client Centric Conference, ARTvertising, MarketIMM, Serile IAA YP, precum si o serie de proiecte de colaborare cu ONG-uri si institutii, implicare in Publifest – festivalul de publicitate anual al FSPAC.

Gala Game of Tribes e rezultatul implicarii tuturor partenerilor de mai jos. Le multumim pentru sprijin:
Partenerilor principali: Banca Transilvania, Mediapost Hit Mail, Universitatea Babes-Bolyai Cluj-Napoca
Sponsorilor: MediaNoua, MindMagnet, Chris Nemes Photography, Triba film – exploring people, Unishowroom – magazin de idei si produse unice, PMA Invest, Loopaa, Impress Cluj, Add Color, Papiox.
Partenerilor de eveniment: LevelUp Vision, Royal Avenue, DETTRA, Play Photobooth, Vania Szasz, Lightwork Studio, Jolidon Romania, Bookstory, Club Moving Cluj, Florariile Magnolia, SamMills Distribution, My Delicious, Cofetaria Petrisor
Partenerilor Media: Cluj Life, Digi24 Cluj-Napoca, Look TV, Radio Napoca FM, TVR Cluj
Partenerilor de imagine: ASM Cluj, bizz.club, Business Ladies Club, Cluj Hub, Capitolina City Chic Hotel, Hotel Central, Hotell Capitol Cluj-Napoca, JCI Cluj, I Love Cluj, Cluj City App, European Youth Capital Cluj 2015.

Pentru mai multe informatii:

Ioana Cicala – Project Manager, Game of Tribes

Email: ioana.cicala@gmail.com

Tel. 0744 420.361

LEAVE A COMMENT:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Categories

©2015 Game of Tribes, Cluj-Napoca