Competitia Game of Tribes. Noutati din luna mai si povestea din spatele proiectului

Competitia Game of Tribes. Noutati din luna mai si povestea din spatele proiectului

Concursul celor mai bune campanii de promovare clujene e in plina desfasurare, iar prima runda de jurizare a luat final in 27 mai.
Concurentii pot profita de ultima saptamana de inscrieri pe bit.ly/GoT-inscrieri si pot astfel intra automat in runda finala de jurizare, din 10-12 iunie.

GAME OF THRONES FACEBOOK COVER-membrii juriu

Peste 30 de campanii inscrise de agentii, firme, freelanceri, organizatori de evenimente, ONG-uri, asociatii si institutii isi reprezinta tribul de marketing in competitia Game of Tribes.

 

Ne mandrim cu concurentii nostri si le uram success in jocul triburilor!

Le multumim ca ne-au dat feedback pozitiv si s-au inscris in concurs:

Primaria Cluj-Napoca, cu campania de promovare a proiectului european We Love Eating

Transylvania College, cu campania “Cu ce te ajuta scoala sa iti transformi visul in realitate”

D’Avantage Consult, cu campaniile Clujana Dental selfie | The 6-th Romanian IAN DONALD si al XVI -lea Congres National de Obstetrica si Ginecologie

Colorama Roxer Group cu campania “Super Colorama studenteasca” de promovare a agentiei

2 Creative Group, cu campaniile de branding zonal Floresti | Izvorul Crisului, Poarta Ardealului

Loopaa MarCom, cu campaniile Denso Automotive @Profi Autoshow Polonia | Brandurile tale de suflet din orasul tau de suflet, Cluj-Napoca. | Lansarea catalogului MarComics la Marketing Tribe 2.0

Startup Weekend Cluj, cu campania de promovare a evenimentului

MindMagnet, cu campania de promovare a Meet Magento România

Libero Events cu campania de promovare TeCOMM si Markday

Boiler Events, cu campania Electric Castle – Bigger / stronger / better

Club Midi, cu campania  Mioritmic

Dettra, cu campania TiMAF – Festivalul International de Muzica si Arta Transilvania       

Asociatia Fapte cu campania Photo Romania Festival

Opera Nationala Romana din Cluj-Napoca, cu campania Aida in aer liber 2014 – parte a proiectului Opera pentru cetate

Jaxx Garage, cu campania Rock Battle 2015

The Dungeon, cu campania Primul joc de room escape din Cluj-Napoca.

Tigari electronice, cu campania VIPS- the vaping experience

Filarmonia, cu campania de promovare Scena Verde – Reciclam pentru cultura

BEST Cluj-Napoca, cu campania pentru targul de forta de munca JobShop | EBEC (European Best engineering competition)

Fundatia Comunitara Cluj, cu campania Cercul de Donatori Cluj | Swimathon Cluj

Fundatia Parinti din Romania, cu campania Peditel 1791 Urgente si sfat medical pedriatic non-stop           

Habitat for Humanity Cluj, cu campania Cluj Build 2014

Societatea Studentilor Europenisti, cu campania Let’s piece Europe together

Beard Brothers, cu campanile Catch a smile day | Beards in schools

Fundatia Familia Sfanta cu campania Vreau sa te ajut

Patrir, cu campania Participarea la luarea Deciziilor: Reducerea Violentei in Scoli

Shoebox, cu campania de promovare a proiectului

Cartile pe fata, cu campania de lansare a proiectului

Asociatia Dare to Dream, cu campania Blind Date with a Book.

-GoT-FB-Cover-Concurenti

Si tuturor celor care ne-au confirmat ca ni se alatura in concurs, pana la data de 9 iunie.

 

Povestea IAA YP Cluj din spatele proiectului

Proiectul reprezinta o initiativa unica pe piata de marketing locala, primul concurs de acest gen – al celor bune campanii de promovare clujene realizate in ultimii 2 ani.

 

Conceptul care sta la baza Game of Tribes si a denumirii sale e Marketing Tribe – o initiativa IAA YP Cluj derulata cu scopul consolidarii comunitatii locale de marketing si comunicare – sau triburile de marketing, cum le denumea Seth Godin.

Practic, dupa ce am unit triburile de marketing clujene cu ajutorul Marketing Tribe (sub forma unui catalog in 2013 si a platformei online cu acelasi nume in 2014), am decis sa trecem la urmatorul pas, provocandu-le în competitie si oferindu-le sansa sa straluceasca, sa isi împartaseasca realizările (la nivel de campanii de promovare) si valorile (la nivel de echipe din spatele acestora).

Am vazut ca exista un potential neexploatat pe piata locala a competitiilor de genul, am apreciat specificul pietei de advertising local si am trecut la actiune.

Află de ce Clujul merita premiat de la Napoca FM.

 AFIS GoT Competitie finall

Le multumim tuturor partenerilor de proiect, ce vin sa ne sustina in demersul nostru: crearea unui mediu concurential transparent in MarCom-ul clujean, in contextul unei vizibilitati crescande a Clujului.

Parteneri principali: UBB, Banca Transilvania si Mediapost Hit Mail | 0749-010170.

Sponsori: Media NouaMind Magnet, Chris Nemes Photography, Triba Film, Unishowroom

Parteneri de eveniment: Add Color Advertising Agency, Jolidon, Play Photobooth, SamMills Distribution

Parteneri Media: Cluj Life, Digi 24 Cluj-Napoca, Look TV, Napoca FM, TVR Cluj

Parteneri de imagine: ASM, Bizz Club, Business Ladies Club, Cluj Hub, Hotel Capitolina City Chic, Hotel Central, Hotel Capitol, JCI Cluj.

 

Va asteptam la evenimentul de premiere din 30 iunie!

LEAVE A COMMENT:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Categories

©2015 Game of Tribes, Cluj-Napoca